Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Letní dovolená ve Švýcarsku? No proč ne. Část druhá aneb, jak se to nehezky zvrtlo.

Vše může být krásné a příjemné, ale jakmile narazíte na špatné lidi… Navazuje na http://janparoubek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=675850    

V neděli jsme se dostavili na večeři v 18:30. První slova paní servírky byla (bez pozdravu) „Přišli jste pozdě, měli jste přijít v 18 hodin.“ Nechal jsem to být, avšak když to samé paní servírka zopakovala, pokusil jsem se jí vysvětlit, že jsme se řídili informacemi paní recepční a že jsme tedy o tom, že musíme chodit přesně v 18 hodin, nevěděli. „Pokud chcete přijít později, než v 18 hodin, musíte to ráno nahlásit, nebo se vzít s sebou místo večeře balíček“, slyšeli jsme od paní servírky. Jsem na dovolené, nebudu se hádat, řekl jsem si v duchu.

Následně jsme si všimli, že na lístečku na stole, na kterém bylo původně napsané naše jméno, již naše jméno není a je tam jméno jiné. Zeptali jsme se tedy, zda nejde o nějaký omyl, nebo zda si máme přesednout. „Máte správně sedět pod obrazy s Muchou, paní nás požádala, zda si může s vámi vyměnit místo.“ „Nás tedy nikdo o nic takového nepožádal, ale pokud si máme přesednout, přesedneme si.“ „Ne, to nemusíte, můžete zůstat tady.“ No, nemusím všemu rozumět a všechno chápat, řekl jsem si. Po chvíli přispěchal pan číšník. „Já vím, jak to bylo s tou výměnou stolů. Paní mou kolegyni a Vás požádala o výměnu a vy jste souhlasili.“ „Tak to tedy není pravda, nikdo nás o nic nepožádal,“ odpověděl jsem. „Ale ano, požádal, já jsem u toho byl a slyšel jsem to.“ „Tak to už je tedy příliš, jak si vůbec můžete dovolit takhle nám lhát do očí,“ postavil jsem se. „Ano, je to tak, byl jsem u toho.“ Hmm, tak co teď, jak mám reagovat?

V pondělí ráno jsme požádali pana ředitele o rozhovor a vše jsme mu oznámili. „Ano, samozřejmě, jde nám především o spokojenost hostů…“

Večer jsem očekával, že se nám pan číšník omluví. Nestalo se tak.

Ve středu jsme přišli na snídani v 7:30. V nádobě, kdy byli párky, míchaná vejce a slanina, se krčily poslední dva plátky slaniny. Chyběli zákusky, misky na jogurt, ale především hrnky na čaj a kávu. Jsem na dovolené, nikam nespěchám. Minula minuta, dvě, pět. Hurá, byla doplněna vejce. Další minuty stojím mezi bufetovým stolem a barovým pultem a ještě žádám o hrnky a misky. Dál čekám a nakonec se dočkám zákusků a hrnků. Napil jsem se kávy, a snědl jeden zákusek. Ovšem vzhledem k tomu, že již bylo téměř čtvrt na devět, jogurt jsem oželel, misky nebyly stále dodány. Jsem zde na dovolené a ne na čekané, a to, že bychom si s sebou měli vzít vlastní hrnky a misky, nám skutečně nikdo neřekl.

Nezbylo nám tedy nic jiného (přesto, že snídaně se podávaly do devíti hodin), než vstávat dříve, abychom se mohli normálně nasnídat. Doplňování bufetového stolu sice vázlo každý den, ale již to nebylo tak tragické.

Vše mohlo být krásné a příjemné, ale protože jsme narazili na špatné lidi…

Ovšem navzdory tomu, co jsem výše napsal, musím dodat, že i nadále se mi bude České Švýcarsko líbit.

Autor: Jan Paroubek | pondělí 27.8.2018 17:44 | karma článku: 20,58 | přečteno: 1177x
  • Další články autora

Jan Paroubek

Nejlepší přítel člověka?

Část 1. Pejsek jako vánoční dárek? No proč ne? Ale... „Milý Ježíšku, já si strašně moc a moc přeju dostat k Vánocům pejska".

27.11.2023 v 16:43 | Karma: 12,31 | Přečteno: 196x | Diskuse| Společnost

Jan Paroubek

LGBT aneb kam jsme se to dostali

Za koho se považujete vy? Nebo bych se měl spíše zeptat, kam patříte vy? Nepřipadá vám to tak trochu mimo reálný život?

1.8.2023 v 16:46 | Karma: 26,45 | Přečteno: 956x | Diskuse| Společnost

Jan Paroubek

Pohlavní nemoci a pohlavní úrazy. Co o nich víte?

Však já vím, o pohlavních nemocech víte mnoho, avšak vsadím se, že o pohlavních úrazech nevíte vůbec nic. Ba se dokonce mylně domníváte, že nic takového není, ale...

9.8.2022 v 16:53 | Karma: 11,81 | Přečteno: 671x | Diskuse| Ostatní

Jan Paroubek

Jak na tom budeme se ZDRAVÍM za deset let?

Upozorňuji, že tento blog se netýká koronaviru, i když... Zkuste si jej přečíst až do konce, prosím. Jsem zvědavý hlavně na negativní komentáře.

29.11.2021 v 15:17 | Karma: 11,37 | Přečteno: 516x | Diskuse| Společnost

Jan Paroubek

Zdravá strava pro ty, kteří si rádi hrají

Jak jíst zdravě a navíc současně hravě aneb hrátky se zdravým jídlem, a to nejen se syrovou zeleninou.

16.11.2021 v 14:26 | Karma: 11,66 | Přečteno: 343x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1123x
Klapky dolů z očí. Nebuďme nevšímaví k dění kolem nás. Zapojme se, ať je svět lepší. Potřebuje to.

Seznam rubrik