Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Před více, než třemi lety jsem vám nabídl svou manželku – a stále nic

No dobrá, tak já si ji tedy nechám.   Nyní hledám někoho, kdo by se ujal mě. Někoho, u koho bych mohl strávit minimálně osm hodin denně...

Je to tak, ani nyní si nic nevymýšlím. Doopravdy hledám někoho, kdo by se mě ujal. Někoho, u koho bych mohl strávit alespoň osm hodin denně. Ale raději déle, abych mohl být co nejvíce užitečný. Najde se někdo takový, prosím?

Ano, já vím, že pokud chci, aby se mě někdo ujal, měl bych mu nejdříve sdělit všechny své dobré vlastnosti, abych ho správně zaujal, získal jeho pozornost a vybudoval v něm pocit, že mě chce a že beze mě už vlastně ani nemůže být.

Jenže já jsem jiný, možná nejsem ani normální, ale každopádně jsem fér. A tedy začnu svými vlastnostmi, kterými se nelze chlubit, které jsou špatné a leckteré z nich navíc nezměnitelné.
Nejsem manuálně zručný, manželka by zřejmě ani nepoužila slova nešikovný, ale takzvaně levý. Prý jsem maximálně tak dobrý, abych někomu něco podával, ale samostatná práce… A s tím už doopravdy nic nenadělám.
 

Mimo svého rodného jazyka již neovládám žádný jiný. Kdekdo na mém místě by se pochlubil angličtinou, já prý jsem na úrovni B1, ale i kdyby, tak je to málo. Ano, leccos si přečtu a porozumím tomu. V anglicky mluvících zemích bych zřejmě nezabloudil, ani nezemřel hlady. Ovšem, než já sesmolím větu v anglickém jazyce, tak jiný má už přečtený článek v novinách.
Navíc mám asi obličej bodrého Angličana. Proč jen se ptají ti anglicky mluvící lidé vždycky mě? A to, i když jsou okolo i jiní lidé?
 „Hello, can you please tell me how do I get to the National Museum?“ Ptají se mě sympatičtí manželé na zastávce tramvaje. No potěš prsa, a co teď? „Vždyť já vám, pane, dobře rozumím, ale budete rozumět vy mně?“ Říkám si v duchu. „You know…“ Začínám. „…go by tram number six…“ Pokračuji pomalu a hledám další slova (sakra, jak jen se řekne přestoupit), zatímco se tramvaj blíží k naší zastávce. Ježíš, vždyť já jim to nestihnu vysvětlit. „Get up, get up, please.“ Říkám jim na poslední chvíli zvýšeným hlasem. Manželé rychle a překvapeně nastupují, mávají mi a usmívají se, ale ty jejich úsměvy… Jsou takové nějak zvláštní.
„Hello, can you please tell me where is the nearest toilet“? Ptá se mě pán nedaleko stanice metra. Tak a tohle je ještě větší rychlovka. Samozřejmě, vy si řeknete, jak je to jednoduché, snad v každé stanici metra jsou záchody. Vždyť odpověď je nasnadě.  Ano, to je pravda, však se dá „mluvit“ i rukama. Ale já to chci hezky vysvětlit anglicky. Ne, nebojte se, zde se vás již svými neznalostmi anglického jazyku trápit nebudu, zkrátím to. Než jsem to pánovi stihl vysvětlit, odešel. Šel poměrně rychlým krokem, nohy tak nějak příliš u sebe, ruce jsem neviděl. Ach jo, a já jsem se mu snažil tolik pomoci.

A co mé dobré vlastnosti, co vám mohu nabídnout já?

 - jsem komunikativní, zodpovědný, spolehlivý a pečlivý
 - stále a rád se učím novým věcem
 - jsem pevným optimistou
 - MS Office jsou mých hobby
 - aktivně a rád řídím automobil

Přesto, že jsem tak trochu exhibicionista, tak se více pochválit nedovedu a snad ani nechci. Avšak kdyby o mě někdo stál a chtěl více informací, životopis, či obojí, stačí napsat do komentáře a já do odpovědi uvedu svou e-mailovou adresu. 

 Navazuje na blog https://janparoubek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=481696

Autor: Jan Paroubek | středa 27.2.2019 15:30 | karma článku: 13,57 | přečteno: 1052x
  • Další články autora

Jan Paroubek

Nejlepší přítel člověka?

Část 1. Pejsek jako vánoční dárek? No proč ne? Ale... „Milý Ježíšku, já si strašně moc a moc přeju dostat k Vánocům pejska".

27.11.2023 v 16:43 | Karma: 12,31 | Přečteno: 196x | Diskuse| Společnost

Jan Paroubek

LGBT aneb kam jsme se to dostali

Za koho se považujete vy? Nebo bych se měl spíše zeptat, kam patříte vy? Nepřipadá vám to tak trochu mimo reálný život?

1.8.2023 v 16:46 | Karma: 26,45 | Přečteno: 956x | Diskuse| Společnost

Jan Paroubek

Pohlavní nemoci a pohlavní úrazy. Co o nich víte?

Však já vím, o pohlavních nemocech víte mnoho, avšak vsadím se, že o pohlavních úrazech nevíte vůbec nic. Ba se dokonce mylně domníváte, že nic takového není, ale...

9.8.2022 v 16:53 | Karma: 11,81 | Přečteno: 671x | Diskuse| Ostatní

Jan Paroubek

Jak na tom budeme se ZDRAVÍM za deset let?

Upozorňuji, že tento blog se netýká koronaviru, i když... Zkuste si jej přečíst až do konce, prosím. Jsem zvědavý hlavně na negativní komentáře.

29.11.2021 v 15:17 | Karma: 11,37 | Přečteno: 516x | Diskuse| Společnost

Jan Paroubek

Zdravá strava pro ty, kteří si rádi hrají

Jak jíst zdravě a navíc současně hravě aneb hrátky se zdravým jídlem, a to nejen se syrovou zeleninou.

16.11.2021 v 14:26 | Karma: 11,66 | Přečteno: 343x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1123x
Klapky dolů z očí. Nebuďme nevšímaví k dění kolem nás. Zapojme se, ať je svět lepší. Potřebuje to.

Seznam rubrik