Nejsem gay, jsem jenom natydlej

27. 03. 2019 15:52:44
Aneb, jak se trochu zkomplikovala má cesta k lékaři a jak každý na stejnou situaci reaguje jinak - naštěstí

Seděl jsem v autobusu u okna, hlavu skloněnou těsně nad čistým kapesníkem a občas jsem zakašlal.
Ještě před tím, než jsem začal pokašlávat, si vedle mě sedla nějaká starší paní. Po mém prvním zakašlání si ode mě trochu odsedla, po druhém zakašlání se otočila a začala si mě dotčeně až znechuceně prohlížet. Alespoň, že jsem měl na sobě sako a čistou košili.

„Omlouvám se“, jen taktak jsem stihl říci a opět mě zaškrábalo na průduškách a musel jsem znovu zakašlat. Paní se zvedla ze sedadla, začala nade mnou mávat rukou, ukazovat na mě prstem a spílat mi. „Jak je vůbec možné, že si nikdo takový, jako vy, dovolí vlízt do autobusu.“ Koutkem oka, nedovolil jsem si otočit se, jsem si ji prohlédl. Příliš silnou vrstvou líčidel se snažila bojovat se svým věkem a ukazovat svému okolí, že na to stále má. Vypadala... Vypadala „fuj“. Samozřejmě nepopírám, že neměla pravdu, ale já jsem jel zrovna k lékaři a skutečně jsem se snažil kašel držet v rozumných mezích, kašlal jsem do čistého kapesníku a s nikým jsem se nebavil. „No jo, jasný to je, to máte z toho kouření.“ Nechtěla mě nechat na pokoji. Opravdu nevím, co mě to zrovna napadlo, ale najednou ze mě vyšlo: „Já nejsem gay“. Několik lidí v autobusu se zasmálo. „Co to sakra kecáš?“ Přešla dáma do tykání. „Kdo se tě na to ptá, řikám, že kdybys nekouřil, nemusel bys tak kašlat.“ „No právě, ale já nekouřím.“ To se již začalo smát více lidí. „Já nejsem gay, jsem jenom nastydlej.“ Zarecitoval jsem a už se tomu smál málem i autobus. Paní se začala měnit barva na krku a praskat fasáda na obličeji. Bylo vidět, jak se snaží rychle vymyslet, co mi no to říct. Objevily se jí pulsující žilky na čele a... Zastávka – naštěstí.

Paní málem vypadla z autobusu a všem na zastávce se zřejmě snažila okamžitě vyložit, co strašného ji zrovna potkalo, a přitom stále střídavě oběma rukama ukazovala do autobusu až do té doby, než odjel.

Bez nesnází jsem dojel k lékaři. Pan doktor mi provedl standardní vyšetření fonendoskopem a zeptal se mě: „Kouříte?“ ..................

Autor: Jan Paroubek | středa 27.3.2019 15:52 | karma článku: 22.54 | přečteno: 925x

Další články blogera

Jan Paroubek

Nejlepší přítel člověka?

Část 1. Pejsek jako vánoční dárek? No proč ne? Ale... „Milý Ježíšku, já si strašně moc a moc přeju dostat k Vánocům pejska".

27.11.2023 v 16:43 | Karma článku: 12.01 | Přečteno: 194 | Diskuse

Jan Paroubek

LGBT aneb kam jsme se to dostali

Za koho se považujete vy? Nebo bych se měl spíše zeptat, kam patříte vy? Nepřipadá vám to tak trochu mimo reálný život?

1.8.2023 v 16:46 | Karma článku: 26.45 | Přečteno: 955 | Diskuse

Jan Paroubek

Pohlavní nemoci a pohlavní úrazy. Co o nich víte?

Však já vím, o pohlavních nemocech víte mnoho, avšak vsadím se, že o pohlavních úrazech nevíte vůbec nic. Ba se dokonce mylně domníváte, že nic takového není, ale...

9.8.2022 v 16:53 | Karma článku: 11.81 | Přečteno: 671 | Diskuse

Jan Paroubek

Jak na tom budeme se ZDRAVÍM za deset let?

Upozorňuji, že tento blog se netýká koronaviru, i když... Zkuste si jej přečíst až do konce, prosím. Jsem zvědavý hlavně na negativní komentáře.

29.11.2021 v 15:17 | Karma článku: 10.88 | Přečteno: 516 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Veronika Valíková Šubová

Takže Velký pátek

Čtu radostné ódy na Velký pátek a trochu mi trnou zuby. Tedy stručně: na Velký pátek předhodila jedna náboženská parta vrchnosti nepohodlného proroka inovující party a okupační mocnost ho na nátlak jeho souvěrců nechala popravit.

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 11.48 | Přečteno: 98 |

Rudolf Pekař

Velikonoce nebo svátky jara a tolerance?

Připomínka jara nám přináší příjemné počasí, kvetoucí zahrady a zároveň i změnu názvu Velikonoc na Jarní svátky či Svátky jara. Jaký to má důvod?

29.3.2024 v 10:56 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 29 | Diskuse

Vlastík Fürst

Velkopáteční zastavení může prospět i ateistům

Velký pátek není v naší zemi svátkem moc dlouho. Volný den máme až od roku 2016. Otázkou je, jak s tímto volnem naložíme. Můžeme vyrazit na nákupy či za zábavou, nebo je možné se rozhodnout, že ho budeme „slavit“.

29.3.2024 v 9:05 | Karma článku: 10.79 | Přečteno: 115 | Diskuse

Karel Trčálek

Fialova vláda by měla zvážit nařízení, kterým bude stanoveno, že se v Česku už žije líp!

ANO, bude líp! Pan premiér se opakovaně vyjádřil, že díky vládě se občanům žije už jen lépe a že téměř vše bylo vyřešeno. Tuto skutečnost je však nutné vtělit do vládního nařízení, neboť je smutné, že ne všichni občané to chápou

29.3.2024 v 8:16 | Karma článku: 17.74 | Přečteno: 208 | Diskuse

Filip Vracovský

Česko jako země plná ateistů a agnostiků přesto žije z křestanských tradic a k Rusku

nebo Ukrajině má poměrně blízko. Těžko však může chápat Blízký východ . Než se v další sérii blogů vrátím do kuchyně dovolte ještě jednu úvahu laika....

29.3.2024 v 7:49 | Karma článku: 7.19 | Přečteno: 163 |
Počet článků 67 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1108

Klapky dolů z očí. Nebuďme nevšímaví k dění kolem nás. Zapojme se, ať je svět lepší. Potřebuje to.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...