Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pohlavní nemoci a pohlavní úrazy. Co o nich víte?

Však já vím, o pohlavních nemocech víte mnoho, avšak vsadím se, že o pohlavních úrazech nevíte vůbec nic. Ba se dokonce mylně domníváte, že nic takového není, ale…

Výraz pohlavní nemoc je všeobecně známý, avšak velmi zavádějící. Pokud bych jej neznal, mylně bych se domníval, že jde o nemoc určitého pohlaví. Tedy, jestliže bychom brali termín pohlaví zjednodušeně, pak by šlo o nemoc mužského nebo ženského pohlaví. V tom případě bych si klidně mohl říci, že jde o nemoc ženy, či muže. Pokud bychom šli více do hloubky, možná bychom měli vzít v úvahu i v současné době velmi diskutované pohlaví třetí, zastoupené skupinami transsexuálů, hermafroditů, eunuchů a transvestitů. A v neposlední řadě bych neměl opomenout ani pohlaví nebinární. Ale o tom můj blog není. To bych se pouštěl na velmi tenký led a rozpoutal bych vášně ze strany, ze které opravdu nechci.

Tak tedy přejdu k tomu, o čem dnes budu psát. K pohlavním úrazům. Nyní vám sdělím, jaký pohlavní úraz postihl mě.

Na chatě máme dvě nádherné túje. Ještě nedávno měřila každá z nich téměř 10 metrů. Tyto túje jsou zhruba jeden metr od pozemku našich sousedů.  Vzhledem k tomu, že byly nejen vysoké a tedy i velmi staré, rozhodl jsem se je z bezpečnostních důvodů zkrátit. Mám skládací žebřík o délce necelých 6 metrů a elektrickou pilu. Tedy… vzhůru do větví.

Přiložené fotografie jsou pouze ilustrační. Túje, o které píši, byla vyšší a objemnější.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nejdříve jsem vylezl na nejvyšší schod žebříku a seřízl jsem všechny kmínky v co možná nejvyšší výšce, kam jsem dosáhl. Snažil jsem se dodržovat určitý stupeň bezpečí. Elektrickou prodlužovací šňůru jsem měl přehozenou přes ramena, zády jsem se opíral o pevnější kmínky a pilu držel v obou rukou. Přes ty delší a silnější jsem přehodil provaz a manželka jej táhla ve směru určeného pádu. Kmen s největším průměrem jsem si nechal nakonec, abych k němu měl dostatečný přístup. Musím vynaložit dost síly a samozřejmě řežu tak, aby spadl ve směru nataženého lana. Řežu jej asi tak 40 cm nad hlavou. Sakra, to je ale dřina.

Náhle zjišťuji, že přes veškerou naši snahu, dát mu při pádu námi určený směr, se snaží dostat se mi na hlavu. Poslední kus se odštípl, kmen jakoby odskočil a bez náklonu, téměř kolmo, padá na mě. Stačím jen trochu sklonit hlavu a… rána do zadní části hlavy. Vidím hvězdičky (mimochodem jsou moc krásné a neobvyklé), cítím bolest a pálení oděrek, které mi kmen způsobil. Levou rukou se držím, ani nevím čeho, v pravé ruce držím pilu. Slézám o schůdek níž a několik desítek sekund se vzpamatovávám. Sláva, nestalo se mi nic vážného. Opatrně, schůdek pod schůdku slézám s jasným cílem. Musím si na chvíli sednout do stínu. Blížím se k místu odpočinku a snažím se jít alespoň trochu vzpřímeně.

Bum. Nade mnou větev a já padám na zem.

Ano, tak tomu já říkám pohlavní úraz. Dostal jsem po hlavě.

 

 

Autor: Jan Paroubek | úterý 9.8.2022 16:53 | karma článku: 11,81 | přečteno: 671x
  • Další články autora

Jan Paroubek

Nejlepší přítel člověka?

Část 1. Pejsek jako vánoční dárek? No proč ne? Ale... „Milý Ježíšku, já si strašně moc a moc přeju dostat k Vánocům pejska".

27.11.2023 v 16:43 | Karma: 12,31 | Přečteno: 196x | Diskuse| Společnost

Jan Paroubek

LGBT aneb kam jsme se to dostali

Za koho se považujete vy? Nebo bych se měl spíše zeptat, kam patříte vy? Nepřipadá vám to tak trochu mimo reálný život?

1.8.2023 v 16:46 | Karma: 26,45 | Přečteno: 956x | Diskuse| Společnost

Jan Paroubek

Jak na tom budeme se ZDRAVÍM za deset let?

Upozorňuji, že tento blog se netýká koronaviru, i když... Zkuste si jej přečíst až do konce, prosím. Jsem zvědavý hlavně na negativní komentáře.

29.11.2021 v 15:17 | Karma: 11,37 | Přečteno: 516x | Diskuse| Společnost

Jan Paroubek

Zdravá strava pro ty, kteří si rádi hrají

Jak jíst zdravě a navíc současně hravě aneb hrátky se zdravým jídlem, a to nejen se syrovou zeleninou.

16.11.2021 v 14:26 | Karma: 11,66 | Přečteno: 343x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Paroubek

Poslanec Lubomír Volný

Poslanec Volný mi byl vždycky úplně volný. Nyní tomu tak už není.Již delší dobu je mi zcela u zadnice.

27.9.2021 v 16:45 | Karma: 15,12 | Přečteno: 533x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1123x
Klapky dolů z očí. Nebuďme nevšímaví k dění kolem nás. Zapojme se, ať je svět lepší. Potřebuje to.

Seznam rubrik