Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mohl byste pane doktore Paroubku specifikovat těch několik případů o které své tvrzení opíráte? Praxe ala Limberský je v poslední době celkem běžná. Domnívám se, že dokonce u tohoto vzal st. zástupce v potaz, že tento pán byl potrestán na klubové úrovni takovou pokutou, že ji ani trestní řád v tomto případě pomalu nezná. O reprezentaci nemluvě.

0 1
možnosti
Foto

Vážený pane Kopřivo, ujišťuji Vás, že informace jsem čerpal ze skutečně důvěryhodných právnických zdrojů. Co se týká trestu, který byl panu Limberskému na klubové úrovni udělen, musím přiznat, že i mě samotného výše pokuty překvapila. Ovšem to jsem ve svém blogu nezmínil zcela úmyslně. Šlo mi především o to, jak je na tuto událost pohlíženo z hlediska právního řádu.

0 0
možnosti

podobne ukoncene trestni stihani .., u nehod kde vznikla pouze majetkova skoda jsou naprosto bezne.

Zase to nedramatizujte

1 1
možnosti
Foto

Vážený pane Javůrku, skutečně mi nešlo o nějakého dramatizování této kauzy, ale jak už jsem reagoval výše, skutečně si všechny informace důsledně ověřuji a přišlo by mi nesprávné, právě tuto nezveřejnit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1123x
Klapky dolů z očí. Nebuďme nevšímaví k dění kolem nás. Zapojme se, ať je svět lepší. Potřebuje to.

Seznam rubrik