Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Já na dovolenou nárok nemám, pracuji už několik let nepřetržitě celý rok, neděle, svátky, ale když se rozhlédnu kolem sebe nebo když si udělám výšlap na necelý jeden den, tak mám pocit, že nic krásnějšího už neexistuje a nikam jinam se mi nechce. Můj tatínek, ten býval ještě skromnější. Říkal, že má nejkrásnější dovolenou, když vyjde ráno na svoji zahradu. A to bylo vždycky - určití lidé neznají ani svoje okolí, ale někam daleko musí; na tom by nebylo nic divného, pokud by to někteří nedělali jen pro prestiž.

1 0
možnosti
Foto

Bohužel nemáme moře ani pořádné hory a ani ty termály tu nejsou. No to potom musí našinec vyrazit kousek za hranice.

1 0
možnosti
Foto

Zapomněl jste ještě na jeden úhel pohledu.

A sice servis pro turisty.

Dopravou a ubytováním počínaje, stravováním konče, o ostatním servisu nemluvě.

Proč mám pořád pocit, že se mne v Čechách snaží všichni jen oškubat?

2 0
možnosti
IC

To nemyslíte vážně , že ne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1123x
Klapky dolů z očí. Nebuďme nevšímaví k dění kolem nás. Zapojme se, ať je svět lepší. Potřebuje to.

Seznam rubrik