Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

U nás jsme už dlouho nikde na dovolené nebyli, jezdíme jen na výlety. A to se bojím dát i oběd. :-) Za hranicemi naší vlasti jsme několikrát ročně a spokojeni, přestože umíme jen pozdravit a poděkovat. Zatím na našem cestování nehodlám nic měnit, i když v Saském Švýcarsku i Švýcarsku se nám líbilo. :-)

0 0
možnosti

Nějak mi vypadlo, že i na výlety v Českém Švýcarsku se nám líbily. :-)

0 0
možnosti

Ta jsem si myslela, že jste ve SW když jste v minulém díle zdůraznil, že Vás přivítala perfektní češtinou.....A podle začátku dnešního blogu jsem si rikala, jak dobře ovládáte němčinu když konverzujete s personálem...a Vy tak na nás..;-)

1 0
možnosti

No,zabalil bych to podstatně dříve, to byla skutečně zkažená dovolená...

0 0
možnosti

To jste mne teda dostal. Uz jsem se chtel zeptat, zda jste spravne rozumel Schwiizertüütsch. A ono to bylo Ceske Svycarsko. Tak to uz se nicemu nedivim.

Kdyz jeste v pristim dile napisete ze to bylo pred 30 roky, tak mne mate na lopatkach.

2 0
možnosti

J92i64r39i 89V17r80a54b67e45c

27. 8. 2018 18:06

Posledně jsem vyděl pořad, kde se divili, že v Saském Švýcarsku mají 10x více turistů . Tak už vím proč. :-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1123x
Klapky dolů z očí. Nebuďme nevšímaví k dění kolem nás. Zapojme se, ať je svět lepší. Potřebuje to.

Seznam rubrik