Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L85u54b10o82š 58K10r79i24m90l

22. 7. 2019 20:07

Děkuji. Skvěle napsáno a mám naprosto stejnou zkušenost. Vždy a všude je to o lidech a platí to o všech organizacích i firmách. 

2 0
možnosti

Zdravotnictví jako takové je na dobré úrovni ovšem termíny čekání na vyšetření u specialisty čtyři měsíce i přes půl roku v případě vážnějších potíží může znamenat, že k využití skvělých možností našeho zdravotnictví už ani nedojde....Rv

0 0
možnosti
Foto

Máte a nemáte pravdu.

Pacient určitě nebude hledat odpovědnou osobu a lepší či horší jednotlivce. Takže zjistí při pohybu po nemocnicích, že v některé se dá jíst dost dobře a v jiné naopak mu jídlo pozvedává žaludek. Nebo je personál obecně vstřícný, jinde zase aby jej vyvolával hlásnou troubou. Takto pacient běžně porovnává.

A že neexistuje střední cesta? 8-o

1 0
možnosti

Máte stopro pravdu. Někdo se na někoho špatně podívá a ejhle Bulovka stojí za... Už jen proto. že mojí blízcí pracují v nemocnici, tak tak nepaušalizuji a i přes to, že jsem nebyl vždy na vrcholu spokojenosti. Byly to ovšem specifické ošetření a jinak jsem spokojen se službami a to i proto, že jsem si to vyzkoušel v cizině.R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za podporu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1123x
Klapky dolů z očí. Nebuďme nevšímaví k dění kolem nás. Zapojme se, ať je svět lepší. Potřebuje to.

Seznam rubrik