Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Nejsem gay, jsem jenom natydlej

Aneb, jak se trochu zkomplikovala má cesta k lékaři a jak každý na stejnou situaci reaguje jinak - naštěstí

Seděl jsem v autobusu u okna, hlavu skloněnou těsně nad čistým kapesníkem a občas jsem zakašlal.
Ještě před tím, než jsem začal pokašlávat, si vedle mě sedla nějaká starší paní. Po mém prvním zakašlání si ode mě trochu odsedla, po druhém zakašlání se otočila a začala si mě dotčeně až znechuceně prohlížet. Alespoň, že jsem měl na sobě sako a čistou košili.

„Omlouvám se“, jen taktak jsem stihl říci a opět mě zaškrábalo na průduškách a musel jsem znovu zakašlat. Paní se zvedla ze sedadla, začala nade mnou mávat rukou, ukazovat na mě prstem a spílat mi. „Jak je vůbec možné, že si nikdo takový, jako vy, dovolí vlízt do autobusu.“ Koutkem oka, nedovolil jsem si otočit se, jsem si ji prohlédl. Příliš silnou vrstvou líčidel se snažila bojovat se svým věkem a ukazovat svému okolí, že na to stále má. Vypadala… Vypadala „fuj“. Samozřejmě nepopírám, že neměla pravdu, ale já jsem jel zrovna k lékaři a skutečně jsem se snažil kašel držet v rozumných mezích, kašlal jsem do čistého kapesníku a s nikým jsem se nebavil. „No jo, jasný to je, to máte z toho kouření.“ Nechtěla mě nechat na pokoji. Opravdu nevím, co mě to zrovna napadlo, ale najednou ze mě vyšlo: „Já nejsem gay“. Několik lidí v autobusu se zasmálo. „Co to sakra kecáš?“ Přešla dáma do tykání. „Kdo se tě na to ptá, řikám, že kdybys nekouřil, nemusel bys tak kašlat.“ „No právě, ale já nekouřím.“ To se již začalo smát více lidí. „Já nejsem gay, jsem jenom nastydlej.“ Zarecitoval jsem a už se tomu smál málem i autobus. Paní se začala měnit barva na krku a praskat fasáda na obličeji. Bylo vidět, jak se snaží rychle vymyslet, co mi no to říct. Objevily se jí pulsující žilky na čele a… Zastávka – naštěstí.

Paní málem vypadla z autobusu a všem na zastávce se zřejmě snažila okamžitě vyložit, co strašného ji zrovna potkalo, a přitom stále střídavě oběma rukama ukazovala do autobusu až do té doby, než odjel.

Bez nesnází jsem dojel k lékaři. Pan doktor mi provedl standardní vyšetření fonendoskopem a zeptal se mě: „Kouříte?“ ………………

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jan Paroubek | středa 27.3.2019 15:52 | karma článku: 22,54 | přečteno: 926x
  • Další články autora

Jan Paroubek

Nejlepší přítel člověka?

Část 1. Pejsek jako vánoční dárek? No proč ne? Ale... „Milý Ježíšku, já si strašně moc a moc přeju dostat k Vánocům pejska".

27.11.2023 v 16:43 | Karma: 12,31 | Přečteno: 196x | Diskuse| Společnost

Jan Paroubek

LGBT aneb kam jsme se to dostali

Za koho se považujete vy? Nebo bych se měl spíše zeptat, kam patříte vy? Nepřipadá vám to tak trochu mimo reálný život?

1.8.2023 v 16:46 | Karma: 26,45 | Přečteno: 956x | Diskuse| Společnost

Jan Paroubek

Pohlavní nemoci a pohlavní úrazy. Co o nich víte?

Však já vím, o pohlavních nemocech víte mnoho, avšak vsadím se, že o pohlavních úrazech nevíte vůbec nic. Ba se dokonce mylně domníváte, že nic takového není, ale...

9.8.2022 v 16:53 | Karma: 11,81 | Přečteno: 671x | Diskuse| Ostatní

Jan Paroubek

Jak na tom budeme se ZDRAVÍM za deset let?

Upozorňuji, že tento blog se netýká koronaviru, i když... Zkuste si jej přečíst až do konce, prosím. Jsem zvědavý hlavně na negativní komentáře.

29.11.2021 v 15:17 | Karma: 11,37 | Přečteno: 516x | Diskuse| Společnost

Jan Paroubek

Zdravá strava pro ty, kteří si rádi hrají

Jak jíst zdravě a navíc současně hravě aneb hrátky se zdravým jídlem, a to nejen se syrovou zeleninou.

16.11.2021 v 14:26 | Karma: 11,66 | Přečteno: 343x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Z šéfa zahraničního výboru ministrem pro vědu? TOP 09 vybírá ministra

7. května 2024  5:43

TOP 09 pokračuje v hledání ministra pro vědu, výzkum a inovace. Předsednictvo strany se má zabývat...

Vláda má jednat o pomoci ovocnářům, jimž způsobily mrazy milionové škody

7. května 2024  5:34

Vláda má v úterý jednat o pomoci ovocnářům, kterým zničily úrodu jarní mrazy. Program na řešení...

Soud rozhodne o kastracích pro změnu pohlaví, Piráti s tím v koalici neuspěli

7. května 2024

Ústavní soud oznámí, zda operace zůstane podmínkou pro úřední změnu pohlaví. Česko je jedna z...

Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA
Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA

HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...

  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1123x
Klapky dolů z očí. Nebuďme nevšímaví k dění kolem nás. Zapojme se, ať je svět lepší. Potřebuje to.

Seznam rubrik